mandag den 3. december 2012

Mors Julekalender

Da jeg, i går, lagde opskriften på honninghjerter ud på bloggen, nævnte jeg jo, at disse honninghjerter var lavet med et helt specielt formål. De skulle nemlig bruges i en julekalender til min mor! Jeg har, siden jeg var helt lille, lavet julekalendere til min mor, far og lillebror hvert år, så det skulle jeg selvfølgelig også i år :)

Da hjerterne var helt afkølede, gik jeg i gang med at smelte kogechokolade. Så kom jeg den smeltede chokolade op i en sprøjtepose, og pyntede hjerterne i forskellige mønstre. Så dryssede jeg nogle af hjerterne med sølvkugler og nogle af dem med stjerner. Til sidst blandende jeg noget glasur, kom det i en sprøjtepose, og skrev så tallene fra 1-24 på hjerterne :)

Jeg har faktisk også lavet en julekalender til min far, men den må I vente med at se til i morgen ;)

//Frederikke

2 kommentarer:

  1. Hvor fint! sådan en må du også godt lave til mig!:-*

    blog-sille.blogspot.com

    SvarSlet