onsdag den 5. december 2012

Julegaveinspiration

Dette indlæg er fyldt med juleinspiration! Alle disse ting står på min ønskeliste, så måske kan I blive inspireret?

A: Alle Tiders Karoline - En ny kogebog fra Arla fyldt med både gamle, fornyet og helt nye opskrifter fra Karolines Køkken! Kan købes her til 249,-

B: iPhone Cover - iPhone cover med det Britiske flag! Kan købes her til 119,-

C: Justin Bieber Girlfriend Eau De Parfum - Ny perfume fra selveste Justin Bieber! Kan købes her til 289,-

D: OBH Nordica Björn Axén Krøllejern 25 mm - Jeg har dette krøllejern i nummeret tyndere, så jeg bliver bare nødt til at eje dette også! Kan købes her til 450,-

E: Lærkevej Til Døden Os Skiller - Jeg fik aldrig set denne film, da den gik i biografen, så jeg bliver nødt til at have den på dvd! Kan købes her til 79,- 

F: Beats By Dr. Dre Studio - Jeg elsker virkelig musik, men jeg mangler et par rigtig gode høretelefoner! Kan købes her til 1723,- 

G: Abonnement På Goodiebox - Måske kender du allerede til konceptet Goodiebox? Hvis ikke kan du læse mere her :)

H: Spansk Guitar - Jeps, nu skal jeg altså til at lære at spille guitar! Kan købes her til 999,- 

Hvad ønsker I jer til jul?

//Frederikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar