mandag den 25. marts 2013

Påskeferie

Så blev det påskeferie! Jeg har virkelig savnet, at kunne sove længe om morgenen, gå i nattøj hele dagen lang og bare slappe max af. Derudover, har jeg nu en masse tid til at bage, så I kan godt glæde jer til nye, spændende, opskrifter her på bloggen. 

I kan selvfølgelig stadig bruge de nuværende opskrifter herinde, og derfor har jeg lavet en liste over nogle realvante opskrifter, nu hvor det er påskeferie:)



Gulerodsbrud er perfekte til de sene morgenstunder!




Man kan altid bruge et lækkert stykke drømmekage om eftermiddagen!




Alle kan lide kanelsnegle, og specielt når det er ferie!




Ingen rigtig ferie uden cookies!




Herhjemme er det ikke bare mig der slapper af - Min elskede gravhund, Frida, nyder også ferien i fulde drag;)


Jeg håber også, at I har en fantastisk ferie, og at I kunne bruge mine idéer!

//Frederikke

Følg Viva La Vanilla på Bloglovin'│Følg Viva La Vanilla på Facebook

2 kommentarer: