fredag den 7. september 2012

Opskrift På Cookies

I dag var der endelig tid til at bage igen, så da jeg kom hjem fra skole, gik jeg igang med at bage cookies! Jeg har én gang før bagt disse cookies, så jeg kendte opskriften i forvejen :)

Her får I opskriften - God fornøjelse!

 Ca. 15 stk.

Det skal du bruge:
75 g. blødt smør
100 g. sukker
50 g. brun farin
1 æg
150 g. hvedemel
1 tsk. vaniljesukker
½ tsk. natron
½ tsk. salt
100 g. hakket chokolade

Sådan gør du:
1. Pisk smør og sukker sammen.
2. Tilsæt æg og brunfarin.
3. Bland mel, vaniljesukker, natron, salt og hakket chokolade sammen i en anden skål.
4. Bland melblandingen i smørblandingen.
5. Sæt dejen på en bageplade med to teskeer, og tryk dem lidt flade.
6. Bag kagerne i en 175 grader varm ovn, i 10-15 min.

Inspiration fra Arla 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar