fredag den 30. november 2012

Juletid

 Billederne er fra picmonkey.com

Så har stilheden på bloggen vist varet længe nok! 

Jeg har tilbragt de sidste fem dage i København med min klasse, og jeg er fuldstændig smadret! Jeg har virkelig ondt i mine fødder af de mange, lange, gåture gennem Københavns gader, og jeg er så træt på grund af søvnmangel. Og sidst, men ikke mindst, savner jeg at bage! Derfor går jeg allerede i gang med julebagningen i morgen.

December måned er jo lig med småkager, vaniljekranse, pebernødder og generelt søde sager, så I kan godt begynde at glæde jer til rigtigt mange juleopskrifter den næste måneds tid :)
Derudover arbejder jeg lige i øjeblikket på et indlæg med inspiration til hvad man kan ønske sig i julegave. Det udkommer inden for de næste par dage!

December måned er, i følge mig, den hyggeligste måned på hele året,og jeg glæder mig super meget til at pynte op, købe gaver og selvfølgelig juleaften! Hvad med jer?

//Frederikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar