tirsdag den 19. februar 2013

3 måltider - 3 lande - 1 dag

Søndag morgen vågnede vi op i Norge, spiste morgenmad, og tog videre til Sverige. Her spiste vi frokost, og tog videre hjem til lille Danmark, hvor mine bedsteforældre gav aftensmad. På den måde blev det til 3 måltider, i 3 forskellige lande, på 1 dag. Lidt sejt ikke?

Jeg havde den fedeste skiferie i sidste uge med min og Silles familie. Vi boede i en lækker lejlighed, lige ved siden af den røde løjpe, i Harfjell. Et super fedt skisportssted med stor variation af løjper. Det var bare så hyggeligt, og vi havde det alle sammen rigtig sjovt!

Der blev selvfølgelig også bagt en masse i Norge, både af min mor, Silles storesøster, Silles mor, og jeg. Jeg stod for det meste for eftermiddagshyggen, når vi kom hjem fra en lang dag på ski. Jeg fik både bagt gulerodsbrud, cookies, chokoladekage og vafler. Det mindede mig om, at der mangler en opskrift på vafler på bloggen... Det må jeg se at få lavet;)

Jeg håber også I har nydt jeres ferie, og fortsat god ferie til jer der har ferie i uge 8! 

//Frederikke

1 kommentar: