tirsdag den 11. juni 2013

Viva La Vanilla - Nyheder #2

Så blev det tid til en omgang Viva La Vanilla nyheder!

Jeg kan forstille mig, at nogle af jer, savner nogle nye opskrifter på bloggen... - Men bare rolig, de er på vej! Jeg bruger nemlig lige i øjeblikket tiden på en masse nye idéer til bloggen. Disse idéer kræver en masse planlægning, hvilket er skyld i stilheden. 

Heldigvis, er I læsere så trofaste, at I bliver ved med at følge bloggen, og hver dag kommer der flere af jer til - faktisk har Viva La Vanilla snart 50 følgere via Bloglovin'! Det er helt utroligt, og jeg er så taknemmelig:)

Det er netop her én af mine idéer kommer i brug! Når Viva La Vanilla rammer 50 følgere, starter jeg en konkurrence. Jeg vil endnu ikke komme nærmere ind på den, men mere information følger. Så få alle bageglade mennesker I kender, til at kigge forbi, og følge med;)

//Frederikke

5 kommentarer:

  1. Skønne opskrifter du har !! vil du følges? :)

    http://accessible-sofie.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg takker! Din blog er også skøn! Mange fede billeder:)

      //Frederikke

      Slet
    2. Tusinde tak :) Har du lyst til at følges via google?

      http://accessible-sofie.blogspot.dk/

      Slet
  2. Jeg er enig - skønne opskrifter! og spændende med en konkurrence! ;-)

    Knus <3
    www.rikkesunds.dk

    SvarSlet